
Ordrer og forsendelse
Vi sender alle pakker med GLS. Enten i neutral emballage eller i en emballage, du definerer.
Ordremodtagelse
Vi er som regel forbundet direkte med din webshop, og modtager derfor ordrer næsten præcist på samme tid, som du har den i din webshop.
Derfra går vi i gang med at plukke til ordren. Vi sørger for at vælge det rigtige produkt, den rigtige farve og den rigtige størrelse, og derefter producerer vi den med det ønskede motiv.
Har du en anden salgskanal kan du aflevere dine ordrer til os, præcis som det passer dig bedst.
Pakning

Den færdige vare pakkes i en pose. Enten en af vore neutrale poser, eller en emballage, du har defineret og leveret. Vi hjælper naturligvis gerne med både design og produktion af dine egne emballager.
Har du ønsker til fyldmateriale, der skal sendes med produktet, pakker vi også gerne det med i pakken.
Det kan for eksempel være en flyer, et klistermærke, en lille pose slik – Ja, kun fantasien sætter grænser.
Vi tilbyder også pakning i poser fra Re-Zip, som er et miljøvenligt og bæredygtigt alternativ.
Læs eventuelt mere om Re-Zip på www.re-zip.dk
Forsendelse
Vi pakker som regel ordrer fra 7 morgen til 7 aften.
Alle pakker sendes med GLS, som afhenter hos os på alle hverdage.
Det er op til dig og din webshop, om vi skal sende til PakkeShop, privatadresse eller en arbejdsadresse. Vi har mulighed for det hele.
Du er velkommen til at benytte dit eget aftalenummer hos GLS, hvis du ønsker det. Husk blot, at du skal oplyse GLS om, at afhentningsadressen er en anden end den, du normalt faktureres fra. Det har betydning for afregningen til vognmanden.

Kundeservice

Du kan få fat på os fra tidligt morgen til sen aften.
Vi svarer altid hurtigt og effektivt på alle henvendelser. Det betyder også, at hvis en af dine kunder har et spørgsmål til sin ordre hos os, kan du hurtigt vende tilbage med et svar. Du er ikke nødt til at vente på at klokken bliver noget bestemt.
Alle vores systemer er online, så enhver medarbejder du tager fat på har adgang til alle informationer.